2014 m. lapkričio 16 d., sekmadienis

Parfumeriniai klaidžiojimai. Antras dublis

Data: 2011 11 05, 12:50
Brecourt - Haram
 Teko garbė ir man šiandien pagaliau pratestuoti HARAM. Man kaip saldžių kvepalų mėgėjai kvapas itin patiko. Pradžioje sodrus vyšnių pyragas su cinamonu. Tik šalia to saldumo juntu ryškią tabako natą. Saldumas nėra man per daug erzinantis gal dėl bergamotės, nes kvapas kartu saldus ir kartu turi gaivaus lengvo vos juntamo prieskoniuotumo. Vėliau dar labiau vyšnias jaučiu, sodrias, prisirpusias, meduotas. Kvapas nesausas, drėgnas, gal šiek tiek klampus darosi. Pasijaučia lengvas, bet saldus datulių kvapas (jis man dažnai primena šokolado saldumą), o bazė labai graži ir rami, švelniai aliejinga muskusinė, bet man vis tiek vyšnios su vanile dar kvepia. Įsirašau į patikusių kvapų sąrašą - gal kada ir įsigysiu.
Lyginant su Esteban - Sensuelle Russie randu daug panašumo, tik Haram man saldesnis ir sodresnis pasirodė.
 Aš taip pat juose tabaką jaučiu. Ir pritariu, kad tam tikrais momentais tikrai turi panašumo su Tom Ford'o - Tobacco Vanille. Tik aš dar labai ryškias vyšnias juntu Haram'e g.gif Jų tikrai nėra, bet matyt kažkokios natos susimiksuoja ir ant mano odos tokį cirką iškrečia. Ir berods ne man vienai, kiek teko girdėti laugh.gif

Kvepalų natos: cinamonas, stirakas, bergamotė, datulės, baltas medus, Virdžinijos kedras, oda, muskusas, labdanas, pačiulis, benzoinas, tongapupės.

PAGRINDINIAI AKORDAI: saldus, balzaminis, švelnūs prieskoniai, medus, cinamonas.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Data:  2011 12 08, 20:36

Brecourt - Ambre Noir...

Pagaliau po dviejų kvapų-nesusipratimų šioks toks atokvėpis. Ambre Noir sodrus, gilus, tamsus ir paslaptingas kvapas. Itin ryški myra. Prabangus, klampus. Vėliau po truputį nuskaidrėja - tikriausiai lambdanum natos dėka. Ryškėja prieskoniuota, minkšta, šilta ir saldoka mediena. Bazė - labai gražus ambros ir vanilės derinys.
Visą testavimo laiką kilo mintys, kad kvapas kažką primena. Taigi, pradžioje man panašu į Hermessence Ambre Narguile. Pats gražiausias Brecourt kvapas, kurį tikrai mielai priglausčiau savo kvepalyne. Juodas, gilus kvapas juodame buteliuke.

Kvepalų natos:  bergamotė, mira, magnolija, labdanas, santalmedis, vilkdagio šaknis, ambra (vidurinėse ir bazės natose), vanilė, muskusas.

PAGRINDINIAI AKORDAI: balzaminis, ambrinis, pudriškas, gėliškas, muskusinis.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Data: 2011 12 10, 14:45

 
 Brecourt - Agaressence

Dar vienas kvapas iš Brecourt, kuris man patiko. Iš pirmų natų jau stebiuosi, koks nuostabus, daug žadantis natų miksas. Rasota žolė, šafranas, slyva...gėlės?. Iš gėlių juntu tik švelnias tuberozas. Laimė rožės aš nerandu. Greitai kvapas ima asocijuotis su pyragu. Bet nelabai saldžiu, labiau gaiviu ir drėgnu - želiniu ar jogurtiniu, su mažais saldaus kremo sluoksneliais. Kvapas gan jaunatviškas, pakylėjantis. Bazėje ramus santalmedis transformuojasi į šilko švelnumo nuostabią medieną...Tikriausiai tai argamedis, su vos pagaunama animalistine nata. Po kiek laiko kvapas tampa pudriškas ir labai jau ima panašėti į vyriškus kvepalus. Įdomus, intriguojantis kvapas.

Kvepalų natos:  šafranas, argamedis, slyva, juodųjų serbentų lapai, rododendras, kvapnioji kananga, tuberoza, rožė, amyris, cib(v)etas, Gurjun balzamas, Himalajų nardas.

PAGRINDINIAI AKORDAI: rožės, saldumas, vaisiai, švelnūs prieskoniai, tuberoza, argamedžio. 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Data: ?

L' Artisan Parfumeur keletą kvapų. apibendrintai galiu pasakyti - nei vienas kvapas nesužavėjo tiek, kad norėčiau didelio kiekio. Keletą mano įspūdžių...


Navegar
The fragrance features lime, pepper, star anise, ginger, rum, cedar, guaiac wood and incense.

Žalias miško kvapas, šlapia žemė, samanos, beržų tošis. Šaltas, drėgnas miškas po lietaus. Man per lengvas, be cinkelio. Neradau nei anyžių nei romo.



Tai rytietiški - prieskoniniai kvepalai. Kvepalų natos:   laimas, baltieji pipirai, žvaigždanyžiai, imbieras, romas, kedras, gvajoko mediena, smilkalai. 

PAGRINDINIAI AKORDAI: medienos, gaivūs, prieskoniai, citrusiniai, švelnūs prieskoniai, balzaminiai.
Mano vizualinės asociacijos  








Mechant Loup - or An Angry Wolf (Big Bad Wolf on L'Artisan parfumeur's site for US) is a woody spicy composition that includes hazelnut, honey, sandalwood, cedar, licorice and myrrh.

Nieko sau...for men blink.gif Man tai visai ne vyriškas kvapas. Ką mano nosis užuodžia, tai pyragą...jei reikėtų įvardinti kokį – vyšnių. Toks su plutele traškia, trapus, pagardintas razinomis, riešutais ir žiupsneliu prieskonių. Viskas saldžiame fone. Bazėje labiau ima panašėti į vyšninį tabaką...tik labai labai lengvą. Jaukus ir visai nepiktas kvapas.

Tai medienos - prieskoniniai kvepalai. Kvepalų natos:   riešutai, medus, santalmedis, kedras, mira, saldymedis, medienos natos, cukruje apkepti riešutai. 

PAGRINDINIAI AKORDAI:  medienos, saldus, riešutų, švelnūs prieskoniai, medaus, balzaminiai.


Patchouli Patch is a Oriental fragrance for women. Patchouli Patch was launched in 2002. Top notes are caraway, patchouli, anise and white musk; middle notes are orris, patchouli, osmanthus and white musk; base notes are sandalwood and vetiver.

Labai ryškus ir sodrus pačiulis pačioje pradžioje. Suprantu ir tai, kad aš pačiulio nemėgstu. Jis, mano manymu, suteikia kvapui priplėkusį pokvapį. Pačiulis nesaldus, palaipsniui švelnėjantis, žaliam ar gal labiau žalsvam fone. Šiek tiek šviežiai pjautos medienos. Kvapas ant manęs per daug nekinta, jei lyginčiau su pradžia. Tik kiek vėliau lieka smilkališkas, prieskoniuotas vetiveris. Jaukus kvapas ir tiek.

Kvepalų natos:   osmantas, pačiulis, baltasis muskusas, žvaigždanyžius, prieskoniai

PAGRINDINIAI AKORDAI: pačiulio, medienos, švelnūs prieskoniai, žemiški, balzaminiai.

Artisan Parfumeur Poivre Piquant apskrudęs... su plutele ir džiovintais vaisiais bei prieskoniais medaus pyragas su pieno stikline. Man jie saldūs. Kas keisčiausia, kad pipirų aš juose nerandu, na bent jau ryškių - natos iškart susimaišo ir man kvepia vientisu prieskoniu. Jei nežinočiau tų kelių natų, tai manyčiau kad cinamonu, kardamonu, imbieru. Ant manęs kvapas labai nusaldėja. Net pliusiuką esu užsidėjusi prie jų, kad panašūs į mano skonio kvepalus
 Man matyt tas pipirines natas užgožia pienas, medus. Dar paskaitinėjau fragranticoj - laimė ne man vienai kvapas saldus. Nežinau kodėl, bet ant mano odos labai nusaldėja. rolleyes.gif Visgi neradau juose jokių samanų, miško ar grybų g.gif Pirma šovusi mintis-asociacija - pyragas (tik labai saikingai saldus).


Poivre Piquant apskrudęs... su plutele ir džiovintais vaisiais bei prieskoniais medaus pyragas su pieno stikline. Man jie saldūs

tedylee rašo: <...> The pepper note here doesn't smell like the ordinary pepper-featured perfumes. For me, it's not spicy at all. But you can still sense it, in a very moderate, smooth and balanced way. I think it's because there's milk and honey that calm the pepper note down but not making it disappear. Also, there's some soft sweetness.<...>

Tai rytietiški - prieskoniniai kvepalai. Kvepalų natos:   medus, baltieji pipirai, pienas, cukrus, saldymedis, medienos natos.

PAGRINDINIAI AKORDAI: gaivūs prieskoniai, saldumas, medaus, pieniškas, švelnūs prieskoniai.

Mano vizualinės asociacijos

Kalėdiniai meduoliai



Medaus tortas su vaisiais













Trumpa Tokyo Milk kelių kvapų apžvalga, remiantis mano nosies potyriais laugh.gif


1. Eden (03)

gurmaniškas: saldus irisas, citrusai, gaivi žaluma persipynę su karamele ir vanile. Kvapas greitai nudūsta ir lieka tik muskusinė bazė su žiupsneliu dar vos jaučiamų citrusų. Bazė graži, kašmyrinė ir jauki...atrodo, kad juntu švelnų vyšniškumą.


Tai gėlių - žalumos kvepalai. Kvepalų natos:   žalumos natos, juodųjų serbentų lapai, irisas, muskusas.

PAGRINDINIAI AKORDAI: žalumos, muskusinis, aromatinis, vaisių, švelnūs prieskoniai, medienos.




2. Cherry Bomb (05)

šokoladuotos vyšnios. Gal net labiau šokoladas nei vyšnios. Vėliau labiau
išryškėja vyšnios, bet man jos nėra gyvos, o kažkokios plastmasinės, guminės. Ir kokia dar bomba??? – kvapas labai lengvas ir labai sintetinis. Saldi rožė tiesiog atgrasi čia ir tai galutinai mane pribaigia.

Tai gėliniai kvepalai. Kvepalų natos:   rožė, osmantas, juodasis šokoladas, vetiveris.

PAGRINDINIAI AKORDAI: kakavos, rožės, gėlių, saldūs, medienos, vaisių.


3. Kabuki (09)

vėl saldžios, sunokę ryškios vyšnios?? Man jos vaidenasi ir vaidenasi ... Kvapas man kažkuo panašus į Kilian Back to Black. Pasijaučia greipfruto kartumas, susijaukęs su jazminu ir karamelizuotu cukrumi. Vėliau man kvapas primena cukraus vatą – bet ne gerąja prasme. ..kažkoks pieniškas, grikšintis tarp dantų saldumas.



Tai gėlių - vaisių kvepalai. Kvepalų natos: greipfrutas, ličis (bot. gaisrena berods), jazminas, cukrus.

PAGRINDINIAI AKORDAI: citrusų, vaisių, baltų gėlių, saldūs, tropinis.


4. Bittersweet (83)

kakavinis pyragas. Pradžioje kakava labai aiški, išgryninta ir ryški. Vėliau truputį kvapas praskaidrėja, tampa gėliškas . Bazė – ramus saldus muskusas. Kvapas visai ne bitter ir ne dark. Sakyčiau visai neatitinka buteliuko dizaino ir pavadinimo.


Tai rytietiški - vanilės kvepalai. Kvepalų natos:  osmantas, kakava, saldžios natos, muskusas, keksiukai.

PAGRINDINIAI AKORDAI: saldūs, kakavos, muskusiniai, gėlių, vaisių.


5. Poe‘s Tobacco (01)

daug gaivaus obuolio, o tabako laabai mažai, minimaliai sakyčiau. Kvapas - lengva padumavusi žalia arbatytė, kuri vėliau transformuojasi į kvapą, panašų į skalbimo miltelius.


Tai rytietiški - prieskonių kvepalai. Kvepalų natos:  tabakas, arbata, raudonas obuolys, medienos natos, ambra.

PAGRINDINIAI AKORDAI: žalumos, tabako, saldūs, medienos, ambros, vaisių.




 6. Song in D Minor (03)

tiesiog gėlių puokštė. Kvapas visai ne mano skonio. Pradžioje dar smalsumą.
žadino ryškūs apelsinžiedžiai, bet vėl uoslė pagavo gardeniją. Na ir reikalas sugadintas bei daina sudainuota apie šį neįspūdingą kvapą.

Tai gėliniai kvepalai. Kvepalų natos:  Afrikos apelsinų žiedai, gardenija, ambra, baltoji orchidėja. 

PAGRINDINIAI AKORDAI: baltų gėlių, animalistinis, ambros, saldūs, gėlių.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Data:  2011 10 23 18:57


 Jau senokai testavau Kilian kvapus iš kolekcijos L‘Oewre Noire. Gerai, kad turėjau užrašus knygelėje, nes paprastai į atmintį įstringa tik kvapai, kurie sukelia tam tikras emocijas. Nesu iš tų, kurie gali aprašyti kiekvieną kvapą...ir vėl dėl tos pačios priežasties – nesukelia jokių emocijų.



Prelude To Love kvepalų natos
1. Prelude To Love (invitation) - The irresistible Florentine Iris - an invitation to Love
 
Intriguojančiai kibirkščiuojančios, energizuojančios citrinos tarsi kviečia veiksmui. Vėliau kvapas tampa sodresnis, pakvimpa apelsinų žiedais ir sodriomis frezijomis, kurias nusaldina mano taip mylimas nerolis. Pagaliau.... suuodžiu švelniai prieskoniuotus (vėl ta bergamotė??) irisus, bet norėtųsi intensyvesnio, gal labiau išreikšto irisų kvapo. O man labiau jaučiasi prieskoniai. Kvapas realiai jokių emocijų nesukėlė.







Love kvepalų natos




2. Love (don‘t be shy) – An inspiration from the Marshmallow. A pure sensual treat.
Gardumėlis!!!! Tarsi ant paukščių pieno torto sudėliotos cukruotos apelsinų skiltelės. Sodrus, tirštas,
cukruotas..gal net meduotas kvapas, o šalia stovi vaza su švelniu baltų gėlių aromatu...labiausiai juntu jazminą ir rožę (laimei ji tikrai neįkyri, rami). Bazė jauki, švelni vanilinė-muskusinė. Pirmasis Kilian kvapas, kuris sudomino tiek, kad užsimaniau viso atomiko.
                                   
3. Beyond Love (prohibited) - An incandescent aroma with narcotic charms.
Mano pirma pažintis su stipriai išreikštomis tuberozomis. Pradžioje kvapas man lengvai kreminis, gal čia kokosas kaltas. Na ir štai pražysta visu gražumu jazminai ir juos greitai užgožia tuberozos. Pažindinuosi iki apkvaitimo, nes kvapas tikrai labai intensyvus, kad uostant net galva apsvaigsta. Kažkur skaičiau, kad
Beyond Love kvepalų natos
tuberozas arba pamilsti arba jų nekenti - negali būti tarpinio varianto. Aš visgi negaliu pasakyti, kad jų nekenčiu, bet negaliu sakyti, kad mane jų kvapas sužavėjo iki įsimylėjimo. Aišku čia kaltas mano ribotas skonis – tiesiog ryškių gėlių kvepaluose aš nemėgstu. Na bet jei objektyviai vertinti – tai itin svaiginantis aromatas. Už tai dedu riebų pliusą. Kvapas gan žalias, juntu gėlių stiebelių ir lapelių kvapą. Vėliau kvapas po truputį švelnėja kol tampa tarsi plevenantis lengvas šiltas ambros aromatas. Ši kvapo transformacija žymiai malonesnė mano nosiai..ir, be abejo, galvai hihihi.gif







 4. Love and Tears (surrender)– The unconditional surrender to love of a Mediterranean Jasmine.
Intriguojantis pavadinimas. Kvapas, kaip bebūtų gaila, nuvilia iš karto. Viskas, ką mano uoslė pagauna, tai tik jazminas, kurio aš taip vengiu (dominuojančio). Ir kas belieka – ašaras lieti, nes kvapas nuobodus iki skausmo. O gal mano uoslę taip užblokavo jazminas, kad nieko kito neiššifruoju apart jazmino žaliam fone? Liūdnas man kvapas ir tiek.

Tai gėliniai kvepalai. Kvepalų natos:  bergamotė, petitgrain'as (citrusas), levanda, galbaninė ferula, jazminas, kvapioji kananga, narcizas, apelsinų žiedai, pakalnutė, kedras, stirakas, ąžuolo kerpės, samanos. 

PAGRINDINIAI AKORDAI: baltų gėlių, citrusų, gėlių, medienos, animalistinis, žalumos.



5. A Taste of Heaven (absinthe verte) – Inspired by Absinthe, bittersweet nectar of poets.
Wau, apelsinžiedžiai, rožės lapai sumerkti į absentą. Pradžia arši, stipri ir gerai tvojanti per nosį…absento fėjų dar nematau, bet kvapas tikrai gan aitrus, alkoholinis (gerąja prasme, nes kalbu ne apie degtinaitę, o subrandintą alkoholinį gėrimą). Na, kas pažįstami su absentu, tas supras laugh.gif Staiga jau rodosi tarsi braidyčiau po didelį levandų lauką. Bazėje kvapas aprimsta, bet vistiek išlieka alkoholio…gal labiau tiktų sakyti gero, subrandinto alkoholio kvapas – tarsi uždegtas ir pakaitintas absentas su trupučiu pačiulio saldžiame fone (cukrus šaukštelyje hihihi.gif ). Bazė labai maloni, šilta..dominuoja ambra ir vanilė. Labai kontrastingas kvapas savo sandara – pradžia labai agresyvi, o bazė rami.
 
Tai rytietiški alkoholio aromato kvepalai. Kvepalų natos:  Afrikos apelsinų žiedai, snaputis, bergamotė, rožė, kietis, levada, pačiulis, ąžuolo samanos (kerpės), ambra, vanilė, tongapupės, costus gėlė.

PAGRINDINIAI AKORDAI: aromatinis, gaivūs prieskoniai, gėlių, vanilės, saldus.


6. Straight to Heaven (white crystal)- A fragrance inspired by Rum, a life-giving alcohol blending the heat of Carribean islands.
Pradžioje susivaideno, kad kažkur panašų kvapą esu uodusi. Rome pamirkyta mediena, su džiovintais vaisiais (deja jokio saldumo). Vėliau kvapas šiltėja, saldėja. Juntu jau pasaldintą pačiulį ir lengvą plevenantį kedro aromatą. Tam tikrais kvapo kitimo momentais man kvapas priminė Yves Rocher - Neonatura Cocoon ir TF – White Patchouli. Abu kvapai turi ryškią natą, kuri man nepatinka….spėju tai pačiulis. wacko.gif

Tai medienos - prieskonių kvepalai. Kvepalų natos:  muskusas, jazminas, pačiulis, Virdžinijos kedras, ambra, muskatas, vanilė, romas, džiovinti vaisiai.

PAGRINDINIAI AKORDAI: medienos, pačiulio, romo, saldus, švelnūs prieskoniai, gaivūs prieskoniai.


7. Back to Black (aphrodisiac ) – A tobacco aroma with sweet undertones of honey. A pure aphrodisiac.
Nuostabus saldus, šiltas, meduotas kvapas su aiškiai išreikštu avietės aromatu. Greitai išlenda
tabakas, suteikia kvapui cinkelio, kitaip sakant, padaro jį juodu, paslaptingu ir
šarmingu. Kvapas tikrai turtingas gurmaniškom natom, todėl mano nosis iš viso natų mišinio labiausiai atpažįsta migdolus, medų…visumoje tai tarsi karamelizuoti džiovinti saldūs vaisiai/uogos. Labai graži jauki bazė – tabako kvapas nuo itin saldaus fono (tabaką aš juntu nuo tada, kai pasirodo avietės iki bazės) pereina į ramesnį medienos su trupučiu pačiulo ir vanilės toną. Juodas kvapas, kurį norėčiau turėti buteliuke.
Back to Black kvapo natos





8. Liaisons Dangereuses (typical me)– A fragrance inspired by Plum from Damascus, a delicate fruit with a smooth note redolent of an alcove inhabited by languid lovers.
O mama, tikras išbandymas mano uoslei. swoon.gif Taip gerai trenkė stiprus slyvų kvapas, kad net aitru gerklėje. Slyvos..tamsios ir sakyčiau parūgę arba apibertos karčiai rūgščiais prieskoniais. Su slyviene jokių asociacijų,jokio saldumo ar cinamono neradau. Nesupratau kvapo...nes apart slyvų tvaiko nieko nosis nepagavo. Kvapas pasirodė labai nuobodus, vienodas, nekintantis. Jei vienu žodžiu apibūdinti – žiaurus ir negailestingas. Beje, jei tai tikrai slyvos, tai tik tamsiai tamsiai mėlynos.

Liaisons Dangereuses kvapo natos




9. Cruel Intentions (tempt me) – A fragrance inspired by the warm, enfolding balsamic notes of Oud, a legendary wood said to be « worth more than its weight in gold ».
Trečiasis mano pamėgtas Kilian kvapas-juoduliukas. Labai graži minkšta, truputį saldi (matyt dėl mano mylimos ambros natos) mediena. Tarsi juntu smilkalų lengvą plevenimą, bet tikriausiai tai prieskoniai (bergamotė), nes vėliau žvilgtelėjau į natas. Bazėje kvapas tampa jaukus, kreminis, vos juntamas kokosas. Kvapas stiprus energetine prasme, nakties ir paslapties kvapas smile.gif


Tai rytietiški - medienos kvepalai. Kvepalų natos:  Afrikos apelsinų žiedai, bergamotė, rožė, našlaitė, gvajoko mediena, argamedis, papirusas,vetiveris, muskusas, santalmedis, stirakas, vanilė, castoreum.

PAGRINDINIAI AKORDAI: medienos, argamedžio, rožės, pudrinis, balzaminis.


10. Sweet Redemption – kvapas nustebina savo keistumu – t.y. natų deriniu. Saldumas man visai netinka šioje smilkališkoje kompozicijoje. Saldūs, vanilėje išmirkę apelsinžiedžiai man nedera su
smilkalais. Spėju, kad visą kompoziciją sujaukia būtent smilkalai su opaponksu. Pastarajai natai aš asmeniškai nejaučiu simpatijų. Kvapas tampa tarsi medžio šaknų kvapo...dviem žodžiais - kvapas atstumiantis.

Tai rytietiški - gėlių kvepalai. Kvepalų natos:  Afrikos apelsinų žiedai, opaponksas, smilkalai, benzoino derva, vanilė, mira.

PAGRINDINIAI AKORDAI: balzaminis, baltų gėlių, saldus, vanilės, dūminis (smilkalinis). 

  
Naudotasi šiais šaltiniais:

1.  www.fragrantica.com
2. http://www.bykilian.com/en/home.php#!/

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą